EBYS de MEB Basıl Evrak Oluşturulur

EBYS de MEB Basıl Evrak Oluşturulur
Basılı evrak nasıl oluşturulur MEB bu konuda EBYS sistemini ön gördü ve konuyla ilgili detaylar şu şekildedir.

MEB yazışma işlemlerinde kullanılan eski doküman yönetim sistemini Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) ile değiştirdi Milli Eğitim Bakanlığı bu yeni yöntemi benimsedi.

Bu yeni sistemde evrak oluşturma adımları şu şekilde özetlenebilir ve öncelikle "Eğer işlemleri" menüsünden "Evrak oluştur" kısmına tıklayın ve evrakla ilgili konu numarasını girin.

MEB "Bilgi seçim tipi" alanından uygun seçimi yapın ve "Gereği" yazan alana il ve ilçe milli eğitim müdürlüğünün adını yazın ve de Sonraki adımda işlem sırasına göre gidiniz.

"Direkt gönder" seçeneğini seçtikten sonra "Alt birim" kısmından evrağın gideceği İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ndeki birimi belirleyin ve "Kaydet" seçeneğine tıklayın.

MEB "Onay akışı" kısmında otomatik onay yakışı simgesine tıklayıp paraflama yapacak kişileri seçin.

Ardından sonraki adımlara geçiniz ve uygulanması gerekeni yapınız daha sonra ise "Kullan" seçeneğine tıklayıp resmi yazıyı oluşturmak için editör simgesini kullanarak ekler varsa ekleyin ve kalem simgesine tıklayarak evrağı imzalayın.

Son işlem olarak ise yazıyı göndermek için "Gereği" seçeneğini seçin işte bu kadar kolay bir şekilde bu Elektronik Belge Yönetim Sistemini kullanmış olacaksınız.

HABERE YORUM KAT

UYARI: Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.